Over mezelf

september 29, 2007 at 1:49 pm 1 reactie

Toen ik om persoonlijke redenen bij E. Neville Isdell, Board of Directors en Chief Executive Officer bij de Coca-Cola Company, terecht kwam, zei hij me tijdens een openhartig gesprek in Ierland dat ik nooit zal vergeten: “You’ll become one of the big ones”.

Ik was pas uit de wieg toen mijn vernieuwende inzichten in marketing en communicatie opgemerkt werden door een handvol aandachtige topmanagers. Zij zagen dat ik zag wat zij niet konden zien. Dat ik geld van de grond raapte dat zij niet hadden zien liggen.

Laten we zeggen dat er aan de top niet altijd helder wordt nagedacht. Dat Steven Feys dan gewoonlijk de brandjes mag blussen daarboven. En dat mijn advies ondertussen het duurste geworden is dat ik in huis heb. Verwacht daarom op deze blog dan ook geen pasklare antwoorden. Een goochelaar gaat z’n trucs niet uitleggen, toch?

Entry filed under: Consultancy.

Zucht

1 reactie Add your own

  • 1. het Stratumseind  |  maart 31, 2008 om 11:26 am

    het Stratumseind

    Subscribe to the free UltraCreatives Interview Series podcast— and J. C.’ s free sci- fi podcast novel trilogy, 7th Son— by visiting the Podcasting Primer page. Be sure to watch the short“ C 2 G (click, click, get)” video for easy- peasy inst…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



