Zucht

oktober 26, 2007 at 11:29 pm Plaats een reactie

Ik heb het druk. En ik bedoel écht druk. Ik slaap gemiddeld drie uren per dag en dat is op dit moment nog voldoende, maar ik moet dringend m’n agenda volgens een nieuw stramien laten inplannen. Zolang ik niet afwijk van m’n pompelmoesverbruik, het strakke fitnessschema en de rondjes die ik samen met een bekende VRT-journalist loop, zal het wel gezond zijn.

Kreeg de jongens van Douwe Egberts over de vloer. Ze hadden in marketeer magazine over me gelezen en ze wilden kost wat kost mijn visie over hun marketingbeleid. Er was 1 aspect dat ze altijd over het hoofd hadden gezien. Ik ga jullie hier natuurlijk niet vertellen wat ik hem heb geadviseerd, maar ik kan jullie wél alvast vertellen dat de consument het zal geweten hebben.

Dinsdag langsgeweest bij Gert, zelf een grote jongen die me ondertussen bij m’n voornaam mag noemen. Of ik even mijn advies kon geven over de huidige blu-rayflop. Blijf ik van af. Ik heb met Sony altijd moeilijk overweg gekunnen. Het klonk niet dus het botste, i guess.

De mensen van een florerende electronicagigant, tenslotte, werden naar het einde van de week toe een beetje opdringerig. Ik heb hen tijdens elke meeting klaar en duidelijk gezegd wat ik dacht van de novemberprintcampagne en dan heb je ’t natuurlijk achteraf… Zeikers.

En nu zet ik m’n gsm uit, want die heeft deze week al genoeg bewezen.

Entry filed under: Marketing & Communicatie.

Over mezelf Moschéni verlaat Mobistar

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



