Boek is nog steeds te koop, mensen!

oktober 27, 2007 at 6:19 pm 12 reacties

cover.gif

In “Gek of geniaal? De waarheid achter Steven Feys” wordt het goed bewaarde geheim ontrafeld achter een van de meest succesvolle en spraakmakende marketeers die België ooit gekend heeft. Het boek jongleert met de taboes die de geschreven pers jarenlang met opzet liet liggen.

Entry filed under: Consultancy.

Relatie met Birgit Van Mol = onzin Videoconferencing met Mr Millard Drexler

12 reacties Add your own

  • 1. Dirk Desuttere  |  oktober 27, 2007 om 6:20 pm

    Hoe lang is die al te koop?

    Beantwoorden
  • 2. Steven Feys  |  oktober 27, 2007 om 6:50 pm

    Dirk,

    Ondertussen een jaartje of zo.

    Groeten

    Steven

    Beantwoorden
  • 3. Dirk Desuttere  |  oktober 27, 2007 om 6:55 pm

    is dat het boek waar ze het in een Nederlandse talkshow over gehad hebben?

    Beantwoorden
  • 4. Steven Feys  |  oktober 27, 2007 om 7:12 pm

    Juist, Dirk, dan moet je mij gezien hebben :)

    Beantwoorden
  • 5. bernd  |  oktober 29, 2007 om 8:48 pm

    Waarom moet ik het boek eigenlijk kopen?

    Beantwoorden
  • 6. Steven Feys  |  oktober 29, 2007 om 10:45 pm

    Alle redenen staan in het boek, bernd

    Beantwoorden
  • 7. The Lodge Keeper  |  oktober 31, 2007 om 11:27 am

    Ik twijfel er niet aan dat alle redenen om het te kopen in het boek staan, maar waar gaat het eigenlijk over?

    Welke talkshow was dat trouwens?

    Beantwoorden
  • 8. Steven Feys  |  november 2, 2007 om 10:33 pm

    Ik weet niet of Pauw & Witteman je veel zegt, maar laten we zeggen dat tijdens die discussie (het ging over ethisch ondernemen) de mensen hun woorden tot vier keer gingen wegen voor ze die in mijn buurt gingen uitspreken, niet onterecht.

    Beantwoorden
  • 9. The Lodge Keeper  |  november 3, 2007 om 3:43 pm

    Pauw & Witteman is me uiteraard bekend. Wanneer was die uitzending precies? Ethisch ondernemen interesseert me wel.

    Maar om op mijn vorige vraag terug te komen: waar gaat je boek eigenlijk over?

    Beantwoorden
  • 10. F. Hauser  |  november 5, 2007 om 7:03 pm

    Ik wil het via deze weg nog even over je coverdesign hebben. Mij lijkt het nòg beter te zijn als je de 500 van je eurobiljet zou kunnen lezen. Voor het gepeupel wordt paars niet automatisch geassocieerd met dat onbekende briefje van 20 000 oude Belgische frankskes.

    Beantwoorden
  • 11. Lezeres  |  november 6, 2007 om 12:27 pm

    Hm, je boek is al een jaar op de markt, maar via Google helemaal nergens terug te vinden? Sterk staaltje marketing, zou ik zeggen. Ik ben benieuwd naar de komende posts hier, wanneer de waarheid achter Steven Feys bekend zal worden…

    Beantwoorden
  • 12. BreakAndEnter  |  november 16, 2007 om 7:19 pm

    Pauw & Witteman = Vara! = O ref’s
    Aangezien de mediacollega”s in Nederland wel iets zullen herineren, toch even bellen…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



