Geloof het of niet

oktober 27, 2007 at 3:34 pm 2 reacties

Maar vrijdagmiddag werd ik tijdens een meeting gebeld door een van onze bekendste Vlaamse interimbureaus. Ze hadden een managementjob. Ik zeg meisje, bel eens naar Microsoft en vraag daar eens wie ik ben. Achteraf de grote baas aan de lijn. Grote verontschuldigingen, dat het een vergissing was. Ik kon er wel mee lachen en het meisje kon er niks aan doen.

Entry filed under: Algemeen.

Nee, dank je Mijn geheim?

2 reacties Add your own

  • 1. Marc 't Kindt  |  oktober 27, 2007 om 8:30 pm

    Ik herinner me dat bij de release van de nieuwe office aanvankelijk veel problemen waren rond de lanceringscampagne. Na een goeie week waren alle bottlenecks echter opeens allemaal uit de weg geruimd.

    Ik weet niet hoe je het klaargespeeld hebt. Sterk hoor. MS had van bij het begin je advies moeten inslaan, dan waren die vertragingen er nooit geweest.

    Mark ’t Kindt, ex-MS product manager

    Beantwoorden
  • 2. Steven Feys  |  oktober 29, 2007 om 11:16 pm

    Marc,

    Ik herinner me jouw naam van onze e-mailcorrespondentie toendertijd. Wat was dat een hectische tijd zeg.

    Leuk je hier te treffen.

    Gr
    Steven

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



