Goeroe?

oktober 27, 2007 at 2:43 pm 2 reacties

Gisteren een lezing gegeven over nieuwe advertentievormen in Brussel. De boodschap kwam over. Na afloop kwam een oudere man naar me toe en hij huilde. Dat hij al die tijd de verkeerde kant had op gekeken enzoverder. Tijdens het gesprek noemde hij me een goeroe. Ik had het zelf nog nooit zo bekeken. Ik zie mezelf als iemand met een bijzonder ontwikkeld inzicht, dat wel. Maar een goeroe? Misschien had hij wel gelijk.

Entry filed under: Inzichten, Marketing & Communicatie.

Afga-Gevaert aan betere hand Nee, dank je

2 reacties Add your own

  • 1. Frank  |  oktober 27, 2007 om 3:17 pm

    Ik was aanwezig op de lezing en ik moet eerlijk toegeven: het is een serieuze komaf met de traditionele advertentiemiddelen en daar zit zoals je zei een aanzienlijke hoeveelheid poen achter.

    Ik zal ze in elk geval eerstdaags met de top van mijn onderneming bespreken zodat we met zo’n arrangement kunnen beginnen zodra alles op punt staat.

    Komen deze ideeën eigenlijk niet in een boek uit?

    Wat moet ik zeggen… Dat je er bij komt op zich is een felicitatie waard.

    Knap hoor.

    Beantwoorden
  • 2. Flor  |  november 5, 2007 om 3:53 pm

    Steven, de URL zegt nog altijd “goerroe”… als je aan doofpotoperaties gaat doen, doe het dan deftig he.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



