Mijn geheim?

oktober 27, 2007 at 5:21 pm 1 reactie

Ik krijg de laatste tijd bijzonder veel lovende e-mails waarin me gevraagd wordt wat precies “mijn geheim” is om de ene na de andere onderneming uit de nesten te halen.

Ik kan natuurlijk niet alles prijsgeven maar ik kan misschien het volgende wel aanbevelen.

Lees de juiste kranten, neem je financiële bronnen door. Bouw een netwerk op. LUISTER ernaar. Elimineer de rotte appels. Telefoneer. Naar de juiste mensen. Ontbijt stevig, zwem. Kijk vaker naar de beurscijfers dan naar je horloge. Denk na over die cijfers. En laat je nooit wijs maken dat het niet eenvoudig is!

Begin hiermee en je bent al een heel eind op weg.

Entry filed under: Consultancy.

Geloof het of niet Relatie met Birgit Van Mol = onzin

1 reactie Add your own

  • 1. xtremels  |  oktober 31, 2007 om 10:55 am

    Steven, hoe kunnen we je boeken om een lezing te komen houden voor ons bedrijf?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



