Moschéni verlaat Mobistar

oktober 27, 2007 at 2:24 pm Plaats een reactie

De ceo van Mobistar, de Fransman Bernard Moschéni, verlaat het bedrijf. Een verklaring voor zijn vertrek wordt niet gegeven. Hij zal tijdelijk worden vervangen door de financieel directeur Werner De Laet, tot er een nieuwe ceo wordt aangeduid.

Tja, dit had ik van mijlen ver zien aankomen natuurlijk. Ik weet perfect hoe de vork aan de steel zit maar ik heb beloofd de vertrouwelijkheid niet te schenden en ik hou me zoals steeds aan mijn woord.

Entry filed under: Marketing & Communicatie.

Zucht Afga-Gevaert aan betere hand

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



