Nee, dank je

oktober 27, 2007 at 2:56 pm 2 reacties

Als het echt moet en de tegenprestatie groot is, laat ik me wel eens inzetten voor politieke vraagstukjes. Alhoewel het m’n core business niet is, vind ik het steeds leuke uitdagingen die wel eens een verademing zijn tussen het vermoeiende heen en weer gehol. En wat belangrijker is: ik haal er zelf ook waardevolle conclusies uit waar ik later op onverwachte momenten in m’n eigen winkel op kan terugvallen.

Ik was aan de ene kant geflatteerd toen ik gevraagd werd om een paper te maken met mijn visie over de huidige Belgische politieke crisis. Dat wel ja en ik weet dat een projectie van mijn know-how op de politiek vaak het licht aan steekt in een donkere kamer, ja ik weet dat de nood hoog is maar A ik vind het op dit moment een te grote verantwoordelijkheid en B ik heb er geen tijd voor; ze hebben me nodig in de VS (met tussenstop Lissabon).

Entry filed under: Algemeen.

Goeroe? Geloof het of niet

2 reacties Add your own

  • 1. Kurt Soomers  |  oktober 27, 2007 om 3:20 pm

    Dit is iets wat ik nog nooit gehoord heb… Er wordt beroep gedaan op reclamelui?

    Beantwoorden
  • 2. Dirk Desuttere  |  oktober 27, 2007 om 3:29 pm

    Ik heb in een textielbedrijf gewerkt waar op uw advies beroep werd gedaan, Steven. Ik stond toen dicht bij de top en heb alles wat moeten opvolgen. Niks dan lof en dan kan ik er wel in komen dat er soms eens aan jou wordt gedacht…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



