Geert-Jan Smits over “kidsmarketing”

oktober 29, 2007 at 7:13 pm Plaats een reactie

Mijn haren gingen overeind staan toen ik Geert-Jan Smits’ idee over de benadering van de verschillende jongerenmarkten onder ogen kreeg.

Aan de ene kant ergert het me om dergelijke nonsens voorgeschoteld te krijgen, anderzijds is het geruststellend om vast te stellen dat het allemaal nog steeds op de verkeerde plaatsen wordt gezocht en dat mijn inzichten nog steeds veilig zijn. Wat me bij de mogelijkheid brengt dat Smits de concurrentie misschien op het verkeerde been wil zetten.

Advertenties

Entry filed under: Algemeen.

Dexia zal IT-ontwikkeling uitbesteden aan India Belspelletjes: wat wil de kijker nu eigenlijk?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



%d bloggers liken dit: