Date met Tania Prinsier

november 4, 2007 at 10:39 pm 9 reacties

… zit op dit moment in de pipeline dus laten we niet op de feiten vooruitlopen en op dit moment enkel zeggen dat het niet enkel op zakenvlak spannende tijden zijn!

Update: Geen antwoord op mijn sms’jes. Zal Google wel voor iets tussenzitten. Bedankt, jongens!

Entry filed under: Algemeen.

Tokio: druk maar vruchtbaar Maandag ja?

9 reacties Add your own

  • 1. Plancke  |  november 5, 2007 om 11:40 am

    Mmm, klinkt interessant :)

    Benieuwd hoe dit afloopt. Hou ons op de hoogte!

    Beantwoorden
  • 2. Kristoff  |  november 5, 2007 om 5:40 pm

    Gaat Tania deze openheid wel op prijs stellen? Wat met de pers enzo. Niettemin; SUCCES!

    Beantwoorden
  • 3. Steven Feys  |  november 5, 2007 om 10:02 pm

    Afwachten, Kristoff. Dat ze toevallig “bekend” is (allemaal relatief heb ik geleerd) speelt op dit moment geen enkele rol.

    Beantwoorden
  • 4. jlajo  |  november 6, 2007 om 12:00 pm

    Speelt het geen enkele rol? Waarom vermeld je haar naam dan in de titel van je post? Zou je dat ook doen moest je date een minder bekende naam hebben dan?

    Jaja, marketingmensen, ze weten wel hoe ze de aandacht moeten trekken.

    Beantwoorden
  • 5. veerle  |  november 6, 2007 om 4:11 pm

    En dat moet ik hier lezen?

    Zo kan het echt niet meer langer, dit vind ik echt geen manier van doen Steven. Ik dacht we hier duidelijke afspraken hadden over gemaakt!

    Beantwoorden
  • 6. The Lodge Keeper  |  november 7, 2007 om 6:22 am

    Je hebt nog geluk dat er andere blogs over je schrijven, anders was er helemaal niets over je op Google terug te vinden. Dan zou Tania ook niet echt onder de indruk geweest zijn lijkt me.

    Beantwoorden
  • 7. osahi  |  november 7, 2007 om 4:11 pm

    Ik vrees dat Tania de roem die met Steven Feys gepaard gaat niet aankan… jammer

    Beantwoorden
  • 8. Dirk Tieleman  |  november 8, 2007 om 10:08 am

    Veerle? Ik had je toch gezegd alle contact met Steven te verbreken?

    Beantwoorden
  • 9. marco  |  november 9, 2007 om 7:59 pm

    Als jij Prinsier in der kakgat denkt te kunnen naaien. Dan laat Marcootje zich geheel en al vrijwillig door de stier van ome Harry bestijgen. Deal, schijtluis?
    Maar als jij de boel hier zit op te neuken, en Tania hier en nu meldt je heeltegans niet te kennen, dan lig jij straks onder de stier, terwijl ik rustig een pilsje openbreek.Tania?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



