Mijn nieuwe Maserati Quattroporte V8 Executive GT

november 4, 2007 at 9:27 pm 6 reacties

nieuw1.jpgDe afgelopen dagen mogen afmattend geweest zijn, er stond heel wat tegenover. Bijvoorbeeld mijn gloednieuwe Maserati Quattroporte V8 Executive GT. Niks voor moeten neertellen, cadeautje van een goeie zakenrelatie, werkzaam bij een van onze mobiele telefoonoperators. Als dank voor bewezen diensten. In verhouding met z’n vermogen peanuts natuurlijk, maar het geeft blijk van erkenning en dat doet deugd.

Afwerking van de wagen valt wat tegen ten opzichte van de Maserati Coupé waar ik enkele weken mee gereden heb, vooral binnenin, maar ik wil een gegeven paard niet in de bek kijken en voor de rest is het wel een leuke bak. Over de ervaring op de weg kan ik me op dit moment nog niet uit spreken. Wat er ook van zij, weer gerust voor een zestal maanden…

Citaat uit de brief die het relatiegeschenk vergezelde waar ik toch een beetje warm van kreeg:

Je hebt ons terug op de rails geholpen en da’s veel meer waard dan een wagen. Ik wou je op deze manier laten weten dat we het hier nooit zullen vergeten.

Entry filed under: Algemeen.

Belspelletjes: wat wil de kijker nu eigenlijk? Tokio: druk maar vruchtbaar

6 reacties Add your own

  • 1. Gino  |  november 5, 2007 om 8:57 pm

    Een zakenrelatie zonder stijl?

    Hij had je op z’n minst wel een versie met de italiaanse achterlichten (boomerang) kunnen cadeau doen in plaats van de amerikaanse.

    Ach ja, zo blijf ik tenminste een beetje met een exclusieve wagen rondrijden

    Beantwoorden
  • 2. Steven Feys  |  november 5, 2007 om 10:35 pm

    Stijl of niet, het ding gaat in iedere geval vooruit moet ik zeggen! En ik vrees dat ik daar een schriftelijk bewijs in de bus mag van verwachten :)

    Beantwoorden
  • […] (Dat maakt natuurlijk al helemaal geen indruk meer op ons ..) en business meetings. Oh, en hij rijdt rond in een Maserati. “Gekregen van een zakenrelatie”. […]

    Beantwoorden
  • 4. Gino  |  november 6, 2007 om 10:17 pm

    Asfaltkonijn, wat je Steven eenmaal wel moet geven is dat ie niet genoodzaakt is zijn blog vol te stouwen met irritante ads om zijn brood te verdienen.

    Ik heb op uw pingback geklikt, en zelfs met de adblock extensie heb ik uw blog snel terug dicht gegooid omdat de ads me van de content afleidden.

    De volgende keer dat ik Dirk Lemmens (marketing manager bij ING Belgium) ontmoet ga ik hem toch moeten aanraden zijn online advertising te herzien en niet langer op irrelevante blogs geld te vergooien.

    Beantwoorden
  • 5. Jonas  |  november 7, 2007 om 4:50 pm

    Ik denk dat Asfaltkonijn een vrij relevante blog is. Er zijn niet veel blogs zo omnipresent …

    Beantwoorden
  • 6. breakandenter  |  november 17, 2007 om 12:29 am

    Gino of friends@steven,

    makkelijk hoor een CEO/manager/hupeldepup-naam opzoeken op google. Guess who my boss is???

    Toch straf, iedere comment positief voor onze stevie heeft geen enkele referentie

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



