Maandag ja?

november 5, 2007 at 8:58 pm 2 reacties

Deze middag Ivo van de Groep H. Essers aan de lijn gehad. Het gaat het bedrijfje voor de wind en niet onbegrijpelijk lopen die jongens met de grootste plannen in hun hoofd. Bij grote plannen komt een grote verantwoordelijkheid kijken en die vertrouwen ze liever niet toe aan een business-amateur die na een dealtje met één of andere regionale KMO wekenlang met zijn hoofd in de wolken loopt, als je begrijpt wat ik bedoel. We praten hier over een bedrijf met gigantische groeimogelijkheden op internationaal gebied, dus best de juiste persoon onder de arm nemen als het om deskundig advies gaat.

Ik peilde naar de reeds geboekte resultaten en hun verwachtingen naar de toekomst toe. Al gauw bleek dat geld geen enkele rol zou spelen en dat ik mijn dure troeven in de strijd kon smijten. Ik startte ondertussen mijn laptop op en riep de nodige namen bijeen in mijn adresboek toen hij over de ‘Ondernemer van het Jaar’ begon.

Ik onderbrak hem meteen door te zeggen dat ik dergelijke randevenementen overlaat aan potsierlijke klaplopers die op hun knieën zitten te smeken om wat in de spotlight te mogen staan. Ik was nog niet aan het einde van mijn zin of ik hoorde al dat zijn hoorn weer in de haak gemept werd. Toen ik uiteindelijk op hun website terechtkwam wist ik hoe laat het was.

Ach, Groep H. Essers, ik zal er mijn slaap niet voor laten. Let’s move on shall we.

Entry filed under: Algemeen, Consultancy.

Date met Tania Prinsier Macintosh Retail Group koopt Brantano, kom nou

2 reacties Add your own

  • 1. niggle  |  november 6, 2007 om 8:20 pm

    hmmm… Groep H. Essers en geld zou geen enkele rol spelen?

    Daar moet ik het eens met Noël over hebben na de voetbal dit weekend.

    Beantwoorden
  • 2. Jonas  |  november 7, 2007 om 4:38 pm

    “Ik onderbrak hem meteen door te zeggen dat ik dergelijke randevenementen overlaat aan potsierlijke klaplopers die op hun knieën zitten te smeken om wat in de spotlight te mogen staan.”

    U bent anders goed bezig :-)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



