Onhandelbare bezoekers

november 7, 2007 at 8:01 pm 8 reacties

Ik krijg de laatste tijd behoorlijk wat reacties. Ik hou van feedback. Ik kan het algemene gevoel dat leeft op de site in één woord samenvatten: ongeduld. “Verlos ons dan in hemelsnaam, Steven! Geef ons die verdomde marketingtips waarvoor we kwamen, Steven! We willen het nu echt wel weten!” Beetje ondankbaar, al bij al. Ik breng jullie al het nieuws dat ook maar enige relevantie heeft. Moschéni weg, uitbesteding Dexia, de investering van de mannen van Superclub. En waarom brengt hij dat? Waarom vindt Steven Feys die dingen belangrijk? Allemaal niet belangrijk, laat maar waaien. Een mens probeert…

Entry filed under: Algemeen.

Steven Feys – Pioneer: 1-0! 850 voltijdse jobs weg bij ING

8 reacties Add your own

  • 1. Abel  |  november 7, 2007 om 8:18 pm

    Werk je eigenlijk veel in de technologiesector? Ik zie hier Pioneer, LG, Sony passeren. Minder in de FMCG-sector of zie ik dat verkeerd?

    Beantwoorden
  • 2. Steven Feys  |  november 7, 2007 om 8:35 pm

    Goh, Abel. Ik lijk zowat in elke sector mijn weg te vinden… Gek, hé? Zelfs de mensen van Greenpeace zitten de laatste tijd serieus te pushen maar met die organisatie weiger ik alle medewerking, al was het maar uit principe.

    Beantwoorden
  • 3. Abel  |  november 7, 2007 om 8:49 pm

    Tja, Greenpeace, daar zou ik me ook niet direct mee inlaten…

    Ik ben zelf ook vaak werkzaam in de FMCG-sector. Mag ik vragen voor welke bedrijven je daar zoal gewerkt hebt?

    Beantwoorden
  • 4. Steven Feys  |  november 7, 2007 om 8:56 pm

    Abel, met alle respect, ik vind die branche een beetje… kweenie. ‘k Wil m’n pjilen niet naar jou richten, maar die sector bulkt van de managers die denken dat ze ’t warm water uitgevonden hebben.

    Beantwoorden
  • 5. Abel  |  november 7, 2007 om 9:04 pm

    Dat hoor je mij niet ontkennen! Maar ik heb je hier zojuist in een andere post al zien vermelden dat je voor een FMCG-bedrijf gewerkt hebt, dus ik dacht dat je er meer ervaring mee had.

    Als je er mij één kan aanraden waar je goede ervaringen mee hebt, welk zou dat dan zijn? Ik denk erover om van werk te veranderen, maar twijfel waar ik zou solliciteren.

    Beantwoorden
  • 6. Michel Vuijlsteke  |  november 7, 2007 om 11:01 pm

    Sara Lee, schat ik.

    Beantwoorden
  • 7. jlajo  |  november 8, 2007 om 11:47 am

    Het verschil tussen Steven Feys en “managers die denken dat ze ‘t warm water uitgevonden hebben”?

    Steven Feys hééft gewoon het warm water uitgevonden!

    Beantwoorden
  • 8. Stijn Dreezen  |  november 9, 2007 om 12:34 pm

    Wat heb je aan warm water als er een reukje aan zit :)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



