Loft gekocht

november 9, 2007 at 7:42 am 5 reacties

Ik kreeg zonet een verblijdend telefoonje: mijn (derde) loft is nu officieel van mij. Luxe penthouse, zonneterrasje, 213m²… Moet ik meer zeggen? Geen seconde getwijfeld. Zoiets voel je ook van zodra je zo’n gebouw binnen stapt, zeker als je er wat in thuis bent.

Of ik er veel zal kunnen verblijven is een andere vraag maar jullie zijn in elk geval niet uitgenodigd.

Entry filed under: Algemeen.

850 voltijdse jobs weg bij ING Mijn manieren

5 reacties Add your own

  • 1. Frederic De Rudder  |  november 9, 2007 om 9:40 am

    Drie lofts verdomme. Precies veel centjes?

    Beantwoorden
  • 2. Greet  |  november 9, 2007 om 11:31 am

    Altijd een goei investering. Waar gelegen?

    Beantwoorden
  • 3. marco  |  november 9, 2007 om 7:53 pm

    ken iemand deze kouwe poengraaier effe met zijn pones langs de rauwe betonwanden van hulle cascofletje schuren. Derde loft, jasses! Meneertje schept graag op. Mij strooi je geen korrel van je drijfzand in de ogen, mannetje. Een doorzonwoningetje daarin zie ik je wel. Loft, amehoela. Als je zelf niet vlug uit die gouden stinktoren van je duikelt, kom ik je er eigenhandig uitkeilen, aandachtsgeile leugenkikker.

    Beantwoorden
  • 4. Inferis  |  november 10, 2007 om 12:39 am

    Kalm Marco. Alleen kalmte kan u bewaren.

    Beantwoorden
  • 5. marco  |  november 11, 2007 om 3:47 pm

    Marco is altijd kalm. Het is de wereld die doordraait. En raddraaiers als deze opgefokte klotepony van een S. Feys, douwen het zootje nog een gezellig tandje hoger. ..Met z’n allen naar de verdommenis.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



