Mijn manieren

november 11, 2007 at 1:09 pm 9 reacties

Soms word ik helemaal verkeerd begrepen. Neem nu Mitsu indertijd. Als ik mijn raad aan derden uitleen, dan begin ik steeds in dezelfde volgorde. Weg die Excelsheets, gare gek, ik heb mijn jas nog niet eens uit, doe eens normaal. Eerst de mensen, dan de cijfers, ja? Ik ben niet gewoon om onmiddellijk wat te liggen tetteren met het plaatselijke opperhoofd, nee, ik negeer het baasje voor ik met de honden gaan spelen ben. Tot ik het verhaal van de handarbeider gehoord heb over de zuurtegraad van de firma, komt m’n HTC niet uit de koffer. Basta.

En ja, soms moeten ze ’t niet hebben maar ik wil wijn, geen water. Als ze mijn recept niet moeten, dan lijden ze maar honger. ’t Is toch waar zeker.

Entry filed under: Algemeen.

Loft gekocht Roularta, moi?

9 reacties Add your own

  • 1. Tom  |  november 11, 2007 om 1:41 pm

    Deze blog is echt leerrijk want ik wist niet eens dat je manieren hebt

    Beantwoorden
  • 2. lowlander  |  november 11, 2007 om 3:30 pm

    Dat is niet slecht gezien van je, al zal je bij die arbeiders ook niet altijd het volledige verhaal horen…. Ik werk in een magazijn en daar krijgen we zelfs geen goeiedag van de bazen laat staan dat ze met ons willen praten

    Beantwoorden
  • 3. Gerty Deschepper  |  november 12, 2007 om 12:16 pm

    Doe zo verder, arrrogante lul

    Beantwoorden
  • 4. Stijn Dreezen  |  november 12, 2007 om 12:33 pm

    Morgen over pluimveekwekerij in de Kempen !

    Beantwoorden
  • 5. jlajo  |  november 12, 2007 om 1:44 pm

    Hier leren we nog wat bij over marketing! Doe zo voort Steven!

    Beantwoorden
  • 6. Brecht Naessens  |  november 12, 2007 om 3:16 pm

    Is het nou godverdomme weer aan de gang?

    Beantwoorden
  • 7. Thijs Vercammen  |  november 12, 2007 om 4:28 pm

    Ik herinner me nog de tijd bij World Online, toen je onze Team Leader was, Steven ! Leuk dat je het zo ver gebracht hebt.

    Met mij is het helaas minder goed afgelopen …

    Beantwoorden
  • 8. The Lodge Keeper  |  november 12, 2007 om 4:56 pm

    Wow, omgekeerde Alzheimer: zich iets herinneren wat nooit gebeurd is ;-)

    Beantwoorden
  • 9. marnik.org » Steven Feys - olie op het vuur  |  november 14, 2007 om 11:13 pm

    […] Wat leest mijn lodderig oog hier? […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



