Roularta, moi?

november 13, 2007 at 5:40 pm 19 reacties

Een heksenketel van een dag. De telecombedrijven moeten fortuinen opgestreken hebben met de telefoontjes die ik vandaag gedaan heb. Morgen beginnen nl de opstartgesprekken voor een nieuwe warenhuisketen. Jonge ondernemers, grote plannen, inspirerende marktomgeving en Steven Feys op de koffie. Die jongens zitten gebeiteld!

Net toen ik dacht me even gezellig in die zijden kamerjas te knopen, stuit ik op het bericht dat ik een samenwerking zou hebben met Roularta. Roularta, uitstekende reputatie, sterke marktpositie en galopperende winstcijfers. Ik begin te begrijpen waar ze de link leggen.

De waarheid is echter dat ik niks met Roularta te maken heb. Ik zou graag eens weten uit welke vijver ze die waanzinnige geruchten vissen! “Een mislukte campagne van Roularta”, hoe bestààt het?! Eerst eisen ze de neerslag van mijn merit op als een grap van hun hand, en nu zou Roularta er zogezegd achter zitten. Rare snuiters, die zelfverklaarde blogpolitie.

Bon. Bodempje whisky, ijsblokjes erin en morgen even kijken hoe het zit met die nieuwe Armani van me. Want haastig door de gangen heen trippelen doe ik het liefst in stijl.

Entry filed under: Algemeen.

Mijn manieren Zeikers

19 reacties Add your own

  • 1. veerle  |  november 13, 2007 om 5:58 pm

    Ik heb de armani bij de droogkuis opgepikt!

    Beantwoorden
  • 2. Lapin McAdam  |  november 13, 2007 om 5:59 pm

    Dat valt heel simpel te beweizen, Steven. Een eenvoudige scan van je pasport volstaat om ons allemaal met verstomming te doen staan. De voltalige blogosfeer zal op knieën vallen in adoratie voor die uit het niets opgedoken marketinguru. Wij wachten in spanning.

    Beantwoorden
  • 3. Dirk  |  november 13, 2007 om 6:26 pm

    Ze zijn allemaal stikjaloers Steven :-)

    Beantwoorden
  • 4. Stijn Dreezen  |  november 13, 2007 om 7:24 pm

    Keep the distance

    Beantwoorden
  • 5. jlajo  |  november 13, 2007 om 8:50 pm

    “stuit ik op het bericht dat ik een samenwerking zou hebben met Roularta”

    –> ik zou daar ook graag eens op stuiten! waar zijn de bewijzen?

    Steven Feys op Google levert enkel blogs op, hoe zou dat toch komen? :P

    Beantwoorden
  • 6. Ik ben Steven Feys beu — Michel Vuijlsteke's Weblog  |  november 14, 2007 om 1:35 am

    […] Feys, de “échte”, dus die op het weblog op wordpress.com, ontkent in alle toonaarden dat hij een stunt van Roularta […]

    Beantwoorden
  • 7. The Lodge Keeper  |  november 14, 2007 om 8:34 am

    “Roularta, moi?”
    Het spreekt zelfs Frans!

    En maar blijven proberen, met die warenhuisketen. Er zijn weinig dingen op deze blog die gecontroleerd kunnen worden, maar geloof me vrij: als er een nieuwe warenhuisketen in aantocht was, dan had ik het geweten.

    Beantwoorden
  • 8. xtremels  |  november 14, 2007 om 8:37 am

    Ijsblokjes in je whisky? Ketter!
    Naast arrogantie en zelfingenomenheid ook nog een gebrek aan smaak… Het is ver gekomen.

    Beantwoorden
  • 9. henk  |  november 14, 2007 om 10:23 am

    Steven, als je niks met Roularta te maken hebt, waarom heb je dan deze post (https://stevenfeys.wordpress.com/2007/11/10/marketeer-van-het-jaar-2007/) waar je de verkiezing van de marketeer van het jaar in de zeik zette van je blog gehaald? Toch niet omdat die mee door Trends wordt georganiseerd zeker?

    Beantwoorden
  • 10. xtremels  |  november 14, 2007 om 12:05 pm

    Mijn marketingbron bij Roularta heeft me daarstraks formeel gemeld dat zij niks te maken hebben met deze blog. En ik geloof hem op zijn woord. Ik denk dat de blogpolitie dus inderdaad op een verkeerd spoor zit…

    Beantwoorden
  • 11. xtremels  |  november 14, 2007 om 1:17 pm

    Et voilà, de naam Roularta is verwijderd van http://www.stevenfeys.be. Wat een telefoontje al niet kan doen…

    Beantwoorden
  • 12. Da Dame  |  november 14, 2007 om 1:32 pm

    Waar rook is, is vuur? Maar een idee, maar om jou te moeten vertrouwen, god dat zou moeilijker zijn hoor!

    Beantwoorden
  • 13. jan  |  november 14, 2007 om 7:38 pm

    Beste Steven,

    Nogmaals bedankt voor het uitstekende interview en de gezellige lunch.

    Ik vermoed dat het binnen een week of twee gepubliceerd zal worden.

    tot ziens,
    Jan

    Beantwoorden
  • 14. Lapin McAdam  |  november 14, 2007 om 8:32 pm

    Was er niet zo’n ongeschreven wet die zegt dat internet- of media proffessionals geen anonieme comments mogen achterlaten? Een interview met Steven Feys is toch niets om je als tijdschrift over te schamen zeker?
    (trouwens, het heeft weinig zin om Steven in de comments van méérdere posts te bedanken – hij zal het zo ook wel zien. evenals iedereen die een comment-feed trekt ..)

    Beantwoorden
  • 15. Jonas  |  november 14, 2007 om 8:32 pm

    We kijken er al naar uit!

    Beantwoorden
  • 16. Nick  |  november 14, 2007 om 8:44 pm

    Opgelet Dieter,

    Ik vrees dat Steven (en zijn alter ego crew) het concept feed niet kennen. Voor de oude media is een reactie plaatsen als spannend genoeg.

    Beantwoorden
  • 17. BreakAndEnter  |  november 16, 2007 om 7:30 pm

    Fluisterstil? hebben we hier met het openbaar amt doen of wat???

    @ Lapin MSG#2: ze zijn aan een fotosoep-versie van pas aan het werken. Hadden ze beter bij mij geweest; was al lang klaar…

    Beantwoorden
  • 18. liefdeenhondjes  |  november 16, 2007 om 7:57 pm

    Ik ben hier nieuw, maar ik moet bekennen (en ik weet wat van lullen!):

    Lullen zoals Feys,
    Dat verdient een Prijs!

    Beantwoorden
  • 19. BreakAndEnter  |  november 16, 2007 om 8:00 pm

    Toevoeging:

    Tof spelletje toch?!? Raad je plaatje… altijd al leuk gevonden.

    Zou die mens in de header weten over al die heisa die rond zijn lapzwanskop wordt verkocht? Volgens mijn gevoel ruikt dit ferm naar een stockfoto.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



