Zeikers

november 17, 2007 at 11:25 am 6 reacties

Ik mag jullie niet meer alleen laten. Het was een te grote verantwoordelijkheid voor jullie en een inschattingsfout van mezelf.
Nee, ik ben geen nieuw platenlabel uit de grond aan het stampen met Stefan Wuyts. Nee, er is geen exclusiviteitscontract afgesloten met Canon (ben je gek) en nee, er waren geen gesprekken met VT4. Check, double check en vergeet het vooral. Mijn blog, mijn debiet, mijn scorebord, mijn objectieven.

Geertje, marketing manager en dramaqueen bij een elektriciteitsleverancier, maakte zich zorgen over een stel groene punkers dat een anticampagne had opgezet en iemand moest hoognodig dik betaald worden om de communicatie bij te sturen. Zo gezegd zo gedaan en drie uurtjes volstonden voor me om de krijtlijnen uit te tekenen; hij wist onmiddellijk terug waarom. Ik sloeg de koffie af, want ondertussen kwam er een SOS van de mafkegels in Hannover.

De communicatiemachine draaide vierkant en “the inspirator” zoals ze me daar in al hun opdringerigheid wel eens durven noemen, mocht weer met een vracht Belgische olie komen opdraven. De Duitsers stipt? Laat me niet lachen. Veel druktemakers bij mekaar, rondfladderend als wild gevogelte. Zoals ze daar met de budgetten omspringen, zo kwistig waren ze met mijn tijd. Een man met mijn profiel anderhalf uur laten wachten, da’s je reinste gebrek aan professionalisme, punt andere lijn.

Een bedrijf zonder een minimum aan visie verdient gewoon geen Steven Feys.

Entry filed under: Algemeen.

Roularta, moi? What’s in it for Feys?

6 reacties Add your own

  • 1. liefdeenhondjes  |  november 17, 2007 om 2:39 pm

    Ach visie! Wat koop je voor visie? Een fijn gevoel voor gekonkel en gekronkel is veéel meer waard. En misschien is een bedrijf meer dan met Steven Feys gediend met iemand met het profiel van en de enooorme ervaring op tal van terreinen van een Bettina Geysen.

    Beantwoorden
  • 2. Stijn Dreezen  |  november 17, 2007 om 11:21 pm

    Dat riekt hier verdacht veel naar bazenpoeperij. En ik riek dat niet gaarne, Michel !!!

    Beantwoorden
  • 3. Hulpsinterklaas Leo  |  november 17, 2007 om 11:49 pm

    mafkegels Steven, Mafkegels?

    Beantwoorden
  • 4. annetteduchesse  |  november 18, 2007 om 2:53 pm

    Steven,

    Ik dacht ook iets anders.
    Maar ik kan je niet bereiken via mail.

    Grt, A.

    Beantwoorden
  • 5. Stefaan  |  november 18, 2007 om 4:32 pm

    Ik heb 10 jaar in Duitsland gewoond en er dus ook gewerkt als in een leidinggevende functie

    ‘k Weet niet in wat soort bedrijf je bent terecht gekomen maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat er structureel wel degelijk efficiënter werd gewerkt waar ik terecht kwam.

    Het komt een beetje pretentieus over om je in één adem een heel land als ongeorganiseerd te horen noemn… Maar misschen heb ik dit wel verkeerd begrepen.

    Beantwoorden
  • 6. Marnik  |  november 18, 2007 om 8:52 pm

    @Stijn: Lol :)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



