Work hard, play hard

november 21, 2007 at 8:49 pm 5 reacties

Flink wat mensen in mijn omgeving kijken verwonderd op als ik zeg dat ik met zo’n druk schema nog zélf aan het klussen ga in die spiksplinternieuwe kast van me. Ik wil niet veralgemenen maar als het op de kleine details aan komt, dan laat ik elke gedrogeerde Opel-tuner nu eenmaal liefst buiten het afwerkingsproces – je weet maar nooit met die stielmannen. Ik neem het zekere voor het onzekere én ik heb poten aan m’n lijf dus laat maar aan mij over. Niet dat er zoveel te doen was, likje verf hier en daar, schilderijtje links en rechts; ’t mag gezien zijn.

Bekaf of niet, mijn aanwezigheid vanavond op een selecte poolparty van enkele BV’s in het danswereldje blijkt een conditio sine qua non, voornamelijk omdat ze zich de vorige keer herinneren. Vraag het aan om het even welke BV met een béétje formaat en het zal luidkeels bevestigd worden: Steven Feys + Tequila equals “pak je boeltje, dj”. Ik wil niemand teleurstellen en het zal mijn gedachten even van Aegon afbrengen. Ik ben benieuwd.

Entry filed under: Algemeen.

Timewasters Gisteren

5 reacties Add your own

  • 1. Stijn Dreezen  |  november 22, 2007 om 7:01 am

    Heavy Bertha and the Pypmuyle hebben een nieuwe uit.

    Beantwoorden
  • 2. Jonas  |  november 22, 2007 om 1:45 pm

    Wordt het geen tijd voor de Rode Loper?

    Beantwoorden
  • 3. The Lodge Keeper  |  november 22, 2007 om 3:34 pm

    Steven = Regi ?

    Beantwoorden
  • 4. Steven Feys  |  november 22, 2007 om 7:08 pm

    Ik zei dat ik poten aan mijn lijf heb.

    Beantwoorden
  • 5. The Lodge Keeper  |  november 23, 2007 om 8:30 am

    We kunnen lezen Stefke. Het is niet nodig voor delen van je post zonder aanleiding te herhalen in je eigen comments.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



