Gisteren

november 22, 2007 at 6:57 pm 13 reacties

Steven Feys. Brigitta Callens. Hanne Troonbeeckx. 11 pakken melocakes. 3 kilo Play-Doh. Jacuzzi. Lichtgewonde labrador. Het avondje.

Entry filed under: Algemeen.

Work hard, play hard Uitschuivers

13 reacties Add your own

  • 1. Benjamin  |  november 22, 2007 om 7:53 pm

    *Voor wanneer is het?

    O.T. :
    SF speelt met de labrador, doet zich tegoed aan Melocakes en trekt zich terug in een stil hoekje met de play-doh – terwijl BC en HT de show stelen in de jacuzzi?

    Wie doet beter :-)

    Beantwoorden
  • 2. As Valt Koning  |  november 22, 2007 om 8:09 pm

    Hij lijkt verdomme Güggenheimer wel! De gelukszak!

    Beantwoorden
  • 3. Lapin McAdam  |  november 22, 2007 om 8:13 pm

    @As Valt Koning: Phony! Big fat phony!

    Beantwoorden
  • 4. sideburns  |  november 22, 2007 om 8:17 pm

    @ Lapin McAdam: pas op, straks is je comment weer gewist, zoals die van mij en jou bij timewasters

    Beantwoorden
  • 5. Steph  |  november 22, 2007 om 8:27 pm

    Waren het zulke melocakes van den Aldi?

    Beantwoorden
  • 6. Inferis  |  november 22, 2007 om 11:07 pm

    Echte manen zeggen negerinetetten.

    Beantwoorden
  • 7. Stijn Dreezen  |  november 23, 2007 om 7:34 am

    Hanne vraagt of ge hare pot veet nog vandoen hebt.

    Persoonlijk vind ik nen hond ontharen erover maar ja, smaken verschillen zeker?

    Beantwoorden
  • 8. The Lodge Keeper  |  november 23, 2007 om 8:28 am

    Maar jongen toch. Edgard zou nooit toestaan dat zijn dochter met iemand van jou slag optrok. Ik zal hem volgende keer als ik hem zie wel eens vragen waar Hanne gisterenavond gezeten heeft.

    Beantwoorden
  • 9. Ik weet niet wie Steven Feys is… « The White Lodge  |  november 23, 2007 om 10:59 am

    […] denkt hij mij een plezier te doen door mijn comments op zijn posts eigenhandig te corrigeren, maar dat hoeft echt niet. Zijn lezers wijsmaken […]

    Beantwoorden
  • 10. jlajo  |  november 23, 2007 om 11:35 am

    uit een vorige post: “BV met een béétje formaat”

    in deze post: “Brigitta Callens. Hanne Troonbeeckx.”

    nu snap ik wat je bedoelt met ‘formaat’…

    Beantwoorden
  • 11. Mozart  |  november 23, 2007 om 4:10 pm

    Ben ik nu de enige die alles gelooft wat deze man schrijft?

    Beantwoorden
  • 12. Inferis  |  november 23, 2007 om 9:13 pm

    @Mozart: wie weet. :)

    Beantwoorden
  • 13. Sponzen Ridder  |  november 25, 2007 om 9:06 pm

    Hoezo? Er zijn toch geen mensen die beweren dat sommige stukjes hier fake zijn?

    Brigitta Callens + play doh, mijn fantasie zou het niet aankunnen als het *niet* waar zou zijn.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



