Uitschuivers

november 26, 2007 at 9:59 pm 14 reacties

Sommige zakenrelaties weten echt niet hoe ze me moeten verwennen. Ik heb het over de VIP-arrangementen die een grote meneer van Philips me vorige week met misplaatste trots in de handen had geduwd. Alsof hij al uit keek naar de tegenprestatie.

“Wervelend ijsspektakel”. Dat was wat ze me beloofd hadden en dat was dan ook wat ik eerlijkheidshalve van Holiday on Ice verwachtte. “Verrassende special effects”. Ben je gek. Leugens vond ik dat en wie me kent, weet het: Steven Feys houdt niet van leugens. Ik heb al meer special effects in een glazen-bol-met-sneeuw gezien dan op dát ellendig partje ijs.

De aangekondigde “schaatsers met internationaal topniveau” hadden blijkbaar hun vlucht gemist want ik zag een zootje ongetrainde stoethaspels die gemiddeld elk 8 kilometer aflegden. 8 kilometer, op hun dooie gemak, alsof we toch maar op onze trein zaten te wachten. Nee, van tijdsdruk hadden die jongens geen last en de rest van de choreografie leek geïnspireerd door een provinciale rugbywedstrijd. Timing? Geen zin in.
Belgisch ontwerper Bart Clement, bekroond door godweetwie, had naar mijn vermoeden het decor uitbesteed aan het dichtstbijgelegen buitengewoon kleuteronderwijs. De “Magische Medley”, tenslotte, was je reinste audiovisuele foltering.

Mag best cru klinken allemaal, maar ik probeer gewoon heel even de verontwaardiging weer te geven die me er toe aanzette de zaal vroegtijdig en, toegegeven, met veel lawaai te verlaten. De mensen rondom me leken de voorstelling allemaal wel fijntjes te vinden maar Steven Feys didn’t buy it. Note to crew: organiseer het gerust opnieuw maar hou dan die giftige VIP-tickets gewoon uit m’n buurt. Ja?

Entry filed under: Algemeen.

Gisteren En hier?

14 reacties Add your own

  • 1. Jonas  |  november 26, 2007 om 10:31 pm

    Nooit verplicht om die tickets te accepteren he …

    Beantwoorden
  • 2. Pietel  |  november 26, 2007 om 10:33 pm

    cru?

    Beantwoorden
  • 3. Inferis  |  november 26, 2007 om 11:34 pm

    Grand cru!

    Beantwoorden
  • 4. Inferis  |  november 26, 2007 om 11:35 pm

    Trouwens, ik zit te wachten op het volgende marketing related berichtje. Al die IRL crap, ik moet er niet van weten. Dit is geen lifeblog, toch?

    Beantwoorden
  • 5. The Lodge Keeper  |  november 27, 2007 om 7:31 am

    Ik moet Inferis gelijk geven. Er werd ons inhoud beloofd beste Steven en dit is gewoon een verhaaltje over hoe jij je erin hebt laten luizen.

    Beantwoorden
  • 6. Inferis  |  november 27, 2007 om 1:20 pm

    Hoor!

    Beantwoorden
  • 7. Inferis  |  november 27, 2007 om 4:37 pm

    Hoort niemand dat dan?

    Beantwoorden
  • 8. Sponzen Ridder  |  november 27, 2007 om 8:07 pm

    Nope, ijzige stilte.

    Beantwoorden
  • 9. Inferis  |  november 27, 2007 om 11:08 pm

    Ah, okee, ik dacht dat het aan mij lag. ;)

    Beantwoorden
  • 10. sideburns  |  november 29, 2007 om 10:33 am

    Toeme steven, ik bekijk ik hier net het programma van het StiMa congres van morgen en overmorgen, en ik zie jou niet bij de sprekers staan. Je komt toch hé? Bijleren ga je misschien niet doen, maar dan toch om te networken. Je hebt gezien je huidige succes toch visitekaartjes laten bijdrukken mag ik hopen …

    Beantwoorden
  • 11. Inferis  |  november 29, 2007 om 12:21 pm

    Er verdwijnen hier berichtjes… Gisteren stond er nog één van Dieter (consise, to the point, etc). En u is het weg. Misschien toch maar eens de weblog software nakijken?

    Beantwoorden
  • 12. LapinMcAdam  |  november 29, 2007 om 11:52 pm

    Dag Bart, lukt het om alle comments te wissen op tijd?

    Beantwoorden
  • 13. Inferis’ Mind Dump » Blog Archive » Metatale, wekelijks?  |  november 30, 2007 om 3:57 pm

    […] overtijd zijn ze nog niet, maar als ze niet oppassen is de ranking binnenkort even outdated als het laatste berichtje op Steven Feys z’n blog (en da’s al zo’n expert in […]

    Beantwoorden
  • 14. Test  |  november 30, 2007 om 3:58 pm

    Arme jongen, slechte kadootjes krijgen die je MOET aannemen. Goddank kon je de zaal vroegtijdig verlaten!

    Weer lang geleden dat ik zo’n degout van iemand had… Steven, proficiat! Jij kan idd wat andere niet (of toch heel moeilijk) kunnen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



