Jo Cornu nieuwe CEO Agfa-Gevaert

december 4, 2007 at 10:04 pm 10 reacties

Jo volgt dus Ludo op bij Agfa-Gevaert. Maar de vraag die heel wat mensen sinds de bekendmaking bezighoudt: wat vindt Steven Feys nu eigenlijk van de benoeming?

Ik kan er vrij bondig over zijn. Jo Cornu: juiste man, juiste plaats. Ik vóel gewoon dat er heel wat zal veranderen daar bij A-G. Cornuutje. Rechtdoorzee, bedachtzaam, georganiseerd. Bescheiden man ook. Denkt voor hij spreekt. Durft dromen maar staat met beide voetjes stévig op de grond. Lúistert wanneer het nodig is. Schijnt wel een klein beetje naar zweet te ruiken maar dat heb ik niet kunnen verifiëren.

Entry filed under: Algemeen.

En hier? Binnen!

10 reacties Add your own

  • 1. Lizaaa  |  december 5, 2007 om 1:32 pm

    Ik kan me geen wereld meer voorstellen zonder jouw mening, Steven

    Beantwoorden
  • 2. Pedant  |  december 10, 2007 om 1:05 pm

    De puntjes op de i: wie een geur afgeeft, riekt (cfr. de welriekende dreef), wie die geur waarneemt, ruikt ze.
    ‘Cornuutje’ zou dus eventueel een klein beetje naar zweet kunnen rieken.

    Beantwoorden
  • 3. Steven Feys  |  december 10, 2007 om 2:18 pm

    Verouderd taalgebruik? Move on, ouwe reus van me.

    Beantwoorden
  • 4. Jo  |  december 10, 2007 om 5:45 pm

    Het ergste van alles is dat hij nog gelijk heeft ook…

    Ruiken in de zin van een geur verspreiden is wel degelijk correct Nederlands.

    (dit is niet Jo Cornu voor alle duidelijkheid)

    Beantwoorden
  • 5. janso  |  december 29, 2007 om 12:38 am

    Steven, u dead man?

    Beantwoorden
  • 6. jlajo  |  december 31, 2007 om 11:02 am

    Ja ik was het me ook net aan het afvragen. Steven heeft het druk zeker, of zit ergens in Dubai. Waar ze nochtans ook internet hebben.

    De hype is over, vermoed ik. Spijtig, ik kwam hier graag eens langs om te lachen. 8-)

    Beantwoorden
  • 7. Jonas  |  januari 2, 2008 om 8:58 am

    Of hij is vermoord door een concurrent die het niet meer aankon …

    Beantwoorden
  • 8. xtremels  |  januari 2, 2008 om 12:36 pm

    Christus is verrezen, dus ik denk dat we van Steven Feys minstens iets gelijkaardigs mogen verwachten.

    Beantwoorden
  • 9. The Lodge Keeper  |  januari 2, 2008 om 4:11 pm

    Toch opvallend: sinds Sinterklaas in het land was is Steven spoorloos. Zou Zwarte Piet hem in de zak gestoken hebben en meegenomen hebben naar Spanje? Niet braaf geweest Steven?

    Beantwoorden
  • 10. Inferis  |  januari 6, 2008 om 11:43 pm

    Ik wacht op de dag dat al deze comments gaan verdwenen zijn.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



