Oorlog!

januari 31, 2008 at 10:32 pm 6 reacties

Leuk thuiskomen, hoor. In de nacht van dinsdag 29 op woensdag 30 januari werd er ingebroken in mijn loft, gelegen in Gent-Zuid. Inbraakbeveiliging gedeactiveerd, niks geregistreerd – dank u Siemens. Bedankt ook aan alle omwonenden die oogjes en oortjes stevig dicht hebben geknepen terwijl ze mijn godganse boetiek aan het leegpompen waren. Moet je flink voor gezopen hebben om door zo’n ravage heen te slapen. Thanx for nothing.

Een bijzonder laffe misdaad van uitschot dat maar al te goed wist wie de eigenaar was en wat er te rapen viel. De sukkels moesten mijn speelgoed hebben.

Volgende zaken zijn gestolen:

  • Mark Levinson Nº 51 Media Player
  • Mark Levinson Nº 380S Voorversterker, frontpanel heeft een krasje
  • Pak Armani “Classico”, zwart, luxe-uitvoering; 2 stuks
  • Notebook Compal FL90 High resolution
  • Fritz Hansen Space Lounge Chair, blauw, 4 stuks
  • Ledapol Bull Whip, rood (grote sentimentele waarde)
  • Champagne flessen Cristal Rose 2000, 10 of 11 stuks
  • Sony BDP S 500 Blu-ray (begin niet)
  • Toshiba 72MX195 72-inch Cinema Widescreen HDTV

De leuke dingetjes natuurlijk. Maar nu komt het beste: ze hebben die rotzooi volgens de vaststellingen van de politie in mijn Lexus LX08 geladen om vervolgens spoorloos te verdwijnen. 5.7-liter, leren interieurtje, 383 paarden, precies 20 dagen mee gereden. Verdwenen. Komaan zeg.

Wees argwanend wanneer je deze spullen tweedehands te koop aangeboden ziet. Ze zijn van mij. Alle tips zijn welkom en zullen met de nodige discretie behandeld worden.

Entry filed under: Algemeen. Tags: .

Return to sender Dagvaarding

6 reacties Add your own

  • 1. Andy VDH  |  februari 1, 2008 om 11:25 am

    Ik woon zelf in Berchem en ben vorige zomer het slachtoffer geworden van een inbraak in mijn woning. ‘k Heb ook een zaak die er naast ligt maar daar zijn ze gelukkig uit gebleven. Ik weet hoe het voelt als ze alles overhoop gehaald hebben in de woning waar je je thuis voelt. Mijn echtgenote en ikzelf hebben hier gewoon doorheen geslapen dus het is niet ondenkbaar dat je buren niks gehoord hebben… We leven nu eenmaal in een land waar privacy belangrijker is dan mensen helpen… Ik wil je niet onmoedigen maar wij hebben niks terug gezien. Sterkte!

    Beantwoorden
  • 2. xtremels  |  februari 1, 2008 om 12:05 pm

    Een Toshiba 72 inch? Die gaan ze niet kwijt geraken vrees ik, toch niet aan mij.

    Beantwoorden
  • 3. Valerie  |  februari 1, 2008 om 1:38 pm

    Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb bij het lezen van blogs… en tot zover de wierook.

    Wat die inbraak betreft, never say never, zelfs de slak bereikte ooit de ark van Noah.

    Beantwoorden
  • 4. Ken  |  februari 1, 2008 om 2:32 pm

    Ik las hier dat je advies het duurste is wat je in huis hebt dus het valt al bij al wel mee.

    Beantwoorden
  • 5. Brecht  |  februari 5, 2008 om 12:30 am

    Mja What comes around, goes around zeker? ’t Zal wel een moderne Robin Hood geweest zijn. Nuja vervelend en ook niet eerlijk, das waar… Ik was al pissed dat ik mijn fiets van 500 frank gepakt was, en ja ’t was al nen ouden, maar jij zal er vast en zeker wel tegenkunnen, ge moet daar nu ook uw slaap niet voor laten ;-)…
    Goeienacht en p.s. voor je gaat flippen, it wasn’t me!!! Eerlijk waar!

    Beantwoorden
  • 6. Jonas  |  februari 11, 2008 om 9:37 pm

    Ge hebt toch nog ergens een Maserati staan, nee?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



