Dagvaarding

februari 2, 2008 at 4:32 pm 3 reacties

Ik zit nu twintig jaar in het vak maar wat een voedingsfabrikant met internationale faam me nu probeert te flikken, dat tart ieders verbeelding.

Als er ingrijpende beslissingen moeten genomen worden en wanneer er tegenstrijdige belangen te verdedigen zijn, dan moet er ruimte voor discussie zijn. Meningen zullen verschillen en de zoektocht naar consensus zal niet altijd over rozen gaan. Wanneer ik een bedrijf voor een valkuil moet waarschuwen, dan ben ik ook niet de gemakkelijkste. En na enkele uren vergaderen kunnen we het allemaal even moeilijk krijgen. Maar als ze aan mijn lijf gaan zitten, dan is het boeken toe, einde samenwerking, afgelopen. En dat konden ze niet hebben, getuige de dagvaarding die ik nu in de brievenbus heb gekregen voor opzettelijke slagen en verwondingen. Alsof ik er dat nog kon bijnemen in de gegeven omstandigheden. We hebben het hier over volwassen mensen met topfuncties. In België. Waar zijn ze mee bézig eigenlijk?!

Entry filed under: Algemeen. Tags: , , , .

Oorlog! En jullie?

3 reacties Add your own

  • 1. Curt  |  februari 2, 2008 om 7:51 pm

    Volgens mij vertelt ge weer maar den helft van het verhaal zoals over de belspellen… Ik weet wel wa voor typeke ge zijt, niet te vetrouwen, zo iemand die waarschijnlijk denkt dat de wereld rondom hem draait!! Ge zult wel iets gedaan hebben da ge een dagvaarding krijgt zeker? Heb geen respect voor mensen zoals u

    Beantwoorden
  • 2. gert  |  februari 4, 2008 om 9:38 am

    ze kunnen veel over je zeggen maar een vechtersbaas? kleintjes!! dat hoef je niet te pikken

    Beantwoorden
  • 3. Vondel Vastgoed Weblog  |  maart 18, 2008 om 1:23 pm

    Geen idee waar ze mee bezig zijn…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



