Pay & deliver ook in België

januari 14, 2008 at 10:47 pm 4 reacties

Pay&Deliver is voortaan ook in België beschikbaar. De dienst fungeert als tussenpersoon tussen koper en verkoper en garandeert een succesvolle online transactie. Geen gejammer meer aan de telefoon over late of nooit toegekomen bestellingen, geen ellendige lezersbriefjes en geen misnoegde herrie op één of andere randblog. Pakje bestellen, pakje krijgen, pakje leuk, pakje betalen – zo eenvoudig is het, and Steven Feys made it all happen.

De onderhandelingen van vorig jaar lijken eindelijk vruchten afgeworpen te hebben. Wel serieus op tafel moeten kloppen, hoor. Geloof me. Wat daar nog met bange voetjes op de Nederlandse markt rondsloft, dat hou je niet voor mogelijk. Heb mijn best moeten doen om het gesprek niet te laten lijken alsof ik die TNT’ers daar aan het uitlachen was. Toen we tijdens de derde meeting na twee uur nog niet waren waar we moesten zijn, schoof ik van de tafel en zei dat ik een dringende afspraak had met Play Doh. Ik kon me evengoed met echte peuters bezighouden.

Na een kwartier leken ze het al gesnapt te hebben en toen ik na hun verontschuldigend telefoontje de vergaderzaal terug binnenkwam, lagen de papieren klaar. Wat daarna begon met een kegel champagne eindigde zes uur later in één of andere foute tent. Zestien uitzinnige Nederlanders die je naam scanderen, het maakt een hoop lawaai.

Entry filed under: Algemeen, Marketing & Communicatie. Tags: , .

Binnen! Sony? Piss off!

4 reacties Add your own

  • 1. Stijn Dreezen  |  januari 15, 2008 om 7:20 am

    In zulke noodgevallen moet je ze strafschoppen laten nemen.

    Beantwoorden
  • 2. Saar  |  januari 15, 2008 om 12:04 pm

    Proficiat, Steven!! Als doorwinterde tweedehandsliefhebber zal ik hier eerstdaags al gebruik van maken.

    Beantwoorden
  • 3. Inferis  |  januari 15, 2008 om 4:17 pm

    Kan ik Pay&Deliver gebruiken om je boek te bestellen?

    Beantwoorden
  • 4. Pay & deliver ook in België | Business Blogs  |  februari 28, 2011 om 2:50 am

    […] Pay&Deliver is voortaan ook in België beschikbaar. De dienst fungeert als tussenpersoon tussen koper en verkoper en garandeert een succesvolle online transactie. Geen gejammer meer aan de telefoon over late of nooit toegekomen bestellingen, geen ellendige lezersbriefjes en geen misnoegde herrie op één of andere randblog. Pakje bestellen, pakje krijgen, pakje leuk, pakje betalen – zo […] De meest omstreden blog over marketing en communicatie – Steven Feys […]

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed